« Bra ledare om en omöjlig arbetsekvation! | Här kommer alla festivalerna - på en och samma gång »
Spelorgien regerar på reklam-TV
Stafrin | 02 Juli, 2017 21:52
Svensk reklam har blivit en orgie i spel och dobbel. Nu är det förstås beroende på vilken kanal, men jag såg Kanal 9 idag och nästan 75-80 % av reklamen under den tiden den reklampausen varade kom från diverse nätcasinon eller svenska "traditionella" spelföretag. Det hinner inte ens gå en minut förrän Frank Andersson står där i sin morgonrock och ska försöka locka folk att vinna ett par miljoner eller något småskumt nätbolag visar bilder från någon solig strand och påpekar att det finns minsann ett väldigt smidigt sätt att komma dit!
Det finns hur många reklamkanaler som helst numera från hela världen på en digitalbox och miljoner fler möjligheter att gå vilse i speldjungeln och kanske aldrig hitta ut. Kanske inte så konstigt att många unga hamnar i spelträsket nu för tiden.
/JS17
Intressant?
Det finns hur många reklamkanaler som helst numera från hela världen på en digitalbox och miljoner fler möjligheter att gå vilse i speldjungeln och kanske aldrig hitta ut. Kanske inte så konstigt att många unga hamnar i spelträsket nu för tiden.
/JS17
Intressant?

Add Comment